DHMİ

Künye

PROJENİN BAŞLANGIÇ BİTİŞ
YILI 2010 2013
ÖN ADI DHMİ
ADI Devlet Hava Meydanlar İşletmesi Genel Müdürlüğü kalite sisteminin geliştirilmesi çerçevesinde, çalışan, yolcu ve dış paydaş memnuniyet araştırması
COĞRAFİ KAPSAMI Tüm DHMİ bölgelesi
HEDEF KİTLE DHMİ çalışanları ve uçuş yolcuları
UYGULAMA ŞEKLİ Kağıt anket uygulama şekli
FİNANS KAYNAĞI DHMİ
PAYDAŞ KURUM/KURULUŞLAR DHMİ VE HAVA MEYDANLARI İŞLETMELERİ
GENEL AÇIKLAMA

Tüm hava meydanlarında çalışan kalite yönetimi personelleri ile bu hava meydanlarından yer hizmeti alan yolcuların memnuniyet ve beklentileri değerlendirilerek memnuniyet endeksi hesaplanmıştır. 6 aylık periyotlar halinde hesaplanan memnuniyet endeksi ile çalışanlar ve yolcular genelinde memnuniyetsizlik yaratan konu başlıklarının belirlenmesi ve raporlaştırılması sağlanmıştır.



© Copyrights 2020 | istatistik.com.tr | Tüm Hakları Saklıdır.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial